maandag 12 oktober 2015

9 oktober 2015

 Goedemorgen.
Zaagmans is vandaag een dagje vrij, dus we gaan weer op avontuur.

Ik wacht alvast bij de voordeur.

En we zijn vertrokken.

De mist in.

Waar zijn we nu dan?
Bij Designer Outlet Roermond.

Waar de mensen buiten in de rij wachten om bij UGG naar binnen te mogen.
Bizar!

Gelukkig hebben ze hier ook beddengoed.

En was. Wasgoed. Wel gek dat het als was duurder is. Ik koop mijn beddengoed sowieso liever schoon.

Zaagmans gaat broeken passen.

En deze twee zijn het geworden!

Ik kijk nog even bij L'Oréal, maar dat blijken vooral producten te zijn die niemand meer wil, of kapot zijn.

Door naar een winkel voor Zaagmans.

Ik koop deze. Eigenlijk doet één schoen een klein beetje zeer aan mijn linker teen, maar het kan mij niet schelen, ik moet ze hebben!

Vinden we het nog een beetje leuk? Je ziet er een beetje hongerig uit Zaagmans.
Daar moeten we wat aan doen.

Waar ga je naartoe Zaagmans?

Het eten is hiehier!

Smakelijk! Of nou ja smakelijk. Zaagmans is nog wel even een uurtje vooraf bezig geweest met mij ervan te overtuigen dat ik het met een gerust hart kan eten.
Want wij zijn bij de outlet. En zoals u ook weet, outlet is oud, van vorig jaar, of over de datum.
En we praten hier wel over eten! Of moet ik u weer iets uitleggen over mijn kotsfobie?

Ik moet natuurlijk nog even kijken bij Michael Kors.

Maar het model dat ik graag zou hebben staat natuurlijk niet in de outlet.

Ook hier is de herfst al begonnen.

We zijn klaar!

 En ik heb een balk voor mijn ogen. Is weer eens wat anders dan een plaat voor mijn hoofd.

Tijd om naar huis te gaan en te slapen.

Maar niet voordat Meneer T is uitgespeeld met zijn nieuwe kussentje.

Truste!

6 opmerkingen:

  1. In Roermond! Waar ik woon! En in het outlet waar ik zelf zelden kom (minder dan 1 x per jaar, echt). Maar het was leuk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou dat is toevallig! Ik vond het wel leuk maar wat mij vooral opviel is dat mensen echt met bergen tassen liepen en niet van de minste merken. Bv 6 paar UGG. Waarom?

      Verwijderen
  2. Ha! Ik heb zelf ook wel 6 paar Ugg's in mijn leven gehad (op dit moment ben ik eigenaar van 2 paar want: altijd koude voeten vanaf september...ik vind ze niet mooi, wel grappig). Maar ik koop nooit 6 paar in 1 x; daar begrijp ik ook niets van. Maar misschien kopen ze die wel voor familie of zo? Het zijn ook allemaal Duitsers (ik dacht officieel 80-90%). Die kopen groot in voor de familie denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb drie paar :) enige manier om weer warm te worden of blijven. Ik denk dat er inderdaad voor een hele familie wordt ingeslagen.

      Verwijderen
  3. Wat heb jij een leuke lach op het filmpje! En dat kussen voor meneer T is echt geweldig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke schoenen! Oh en een Mr T lieveheersbeestje...zo super schattig :-)

    BeantwoordenVerwijderen