woensdag 28 oktober 2015

25 oktober 2015

Goedemorgen.
Wij beginnen de wintertijd met een pannenkoek op bed.
Kom maar op met die winter.

Je ziet er lekker uitgeslapen uit Zaagmans! En je mocht nog wel een uurtje langer blijven liggen.

Neem maar een groene shake, daar kom je wel weer van bij.

Bed opmaken.

Alle kussentjes weer op zijn plek?

Ik blijf vandaag in mijn KoekieMonsterpak lopen.

Mijn maandelijkse toestand en dus de bijbehorende migraine komt er deze week weer aan, dus ik plog alvast wat vooruit.

Ik ruim de inhoud van deze tas op. Of had u een shoplog willen hebben?

Ik haal bijna alle beauty- en verzorgingsproducten in Duitsland terwijl ik eigenlijk voor deze producten kom. Volgt u het nog? Het scheelt gewoon heel veel met de prijzen in Nederland.
Maar waar ik vooral voor kom, zijn vitamines, tandenborstels, tandenpasta zonder fluoride of andere troep, handcrème zonder rommel en deo zonder gedoe en schadelijke stoffen.

Ik kam Meneer T zijn haren. Het verharen gaat nog best goed, alleen vind ik het wel een beetje gek dat hij alleen zijn ondervacht loslaat en niet zijn haren die er bovenop liggen. Misschien toch nog eens bellen met de dierenarts van de week. Verder is Meneer T heel erg opgeknapt van zijn Prednison kuur. Hij zit weer vol energie en is weer helemaal vrolijk.

Strijken op zondag? Ja laat ik maar wat vooruit werken.

Wasje draaien.

Ik eet mijn restje roti...

En een heerlijk toetje met citroen.

Ik kijk nog wat vlogs.

En ga dan heerlijk op tijd naar bed, gewoon omdat ik daar zin in heb.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

5 opmerkingen:

  1. Oh wat heb je lekker veel gekocht :-) , ideaal dat het daar zoveel goedkoper is dan bij ons en als je bepaalde producten wilt zonder toevoegingen kom je hier al snel bij De Tuinen terecht en die is mij over het algemeen te duur. Deodorant zonder toevoegingen haal ik bij het Kruidvat, nog bijna 5 euro maar ze zijn vaak in de aanbieding en de rollers zijn best fijn.
    Wat super fijn dat lezen dat Mr T weer zo is opgeknapt, wat heerlijk dat hij weer vol energie zit en zo vrolijk is, ik zag het al een beetje op de 'hard-ren' foto's van Mr. T . :-D
    dat toetje lijkt me heerlijk, dat is nog iets wat we van onze buren kunnen leren......toen ik, heel lang geleden, met een aantal manege vrienden een dagje Duitsland deed, zijn we bijna in iedere supermarkt in gegaan, die we tegen kwamen op toetjes jacht gegaan.....we hebben de hele dag bijna niets anders gegeten :-)) Hoop dat je niet al te veel last zult krijgen de komende dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het scheelt echt wel veel met Duitsland. Anders moet je maar een keertje met ons mee!

      Verwijderen
  2. Vraagje! Welke deo zonder toevoegingen haal je dan in Duitsland?! En de tandpasta? Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De producten staan op de foto. Het merk van de deo weet ik niet uit m'n hoofd, maar er zijn er meer van. Staat dan altijd op het etiket op de voorkant. Tandenpasta is van Lavera en Weleda.

      Verwijderen
  3. Wat fijn dat Meneer T zich weer zoveel beter voelt!! Prachtig opgemaakt bed heb je, en we kijken naar dezelfde vlogs ^_^

    BeantwoordenVerwijderen