dinsdag 27 oktober 2015

24 oktober 2015

Goedemorgen.
Wat gaan we vandaag doen?

Naar Duitsland. Ik heb alleen zoals u misschien aan mijn oog kunt zien sinds mijn migraineaanval van dinsdag nog steeds elke dag sluimerende migraine. Hopelijk blijft het een beetje uit.

Go go!

Zin in Zaagmans?

Ja we zijn er bijna!

Beetje kringlopen.

En meteen raak bij de eerste kringloop. Mijn dag kan niet meer stuk.

Ook aan speelgoed geen gebrek hier.

Zou best leuk hebben gestaan in de serre.

En weer door.

Volgende kringloop.

Helaas ziet dit servies er in het echt niet heel mooi meer uit.

Leuke stoel.

Iemand heeft zijn kind achtergelaten.

En door naar KIK, waar ze deze toffe duizendpoot hebben.

En twee vriendjes voor Meneer T.

Ze mogen alleen wel wat aan het personeel doen. Aan de andere kant lijken ze mij wel heel trouw aan hun werkgever.

Tijd om een rondje te rennen met Meneer T.

Raad eens waar ik ben?

Met je Nivea.

Deze adventskalender moet natuurlijk mee!

Karretje vol?

Door naar de volgende.

Zaagmans is erg blij met zijn maaltijd.

Weet je zeker dat het vegetarisch is? Lijken wel wormen.

En weer door.

De zon achterna!

Meneer T! Je loopt een beetje gek.

Tijd voor plasjes en je een ongeluk schrikken van vallende blaadjes.
Herfst is trouwens wel een lastig seizoen met Meneer T. Je ziet hem bijna niet meer terug tussen al die blaadjes. Door zijn hoogte en door de kleur van zijn vacht.

Misschien moeten we gewoon onze bril opzetten.

Sneller dan het licht!

Ga daar eens heel rap vanaf!

Nog even een paar boodschappen halen, aangezien onze halve voorraad is aangevreten.

Iemand zin in taart?

Of iets versieren? Keus genoeg. Ik kan hier wel uren rondlopen.

Duitsland loopt weer eens voor. De bioburger van McDonalds. Ook wel de McB.
Heel goed McDonald!

Maar wij gaan voor de Veggie Clubhouse.

Ziet er goed uit!

En het smaakt als een malle, toch Zaagmans? Ik vind de burger echt heel lekker. Alleen het broodje had wel vers mogen zijn, dan is het voor mij helemaal perfect.

Met volle buikjes weer naar huis en lekker slapen.
Uurtje langer vannacht.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking:

  1. Dit zit eruit als een hele leuke dag, wel balen van je sluimerende migraine...... Oh ik ben helemaal jaloers op je adventkalander, die is echt gaaf!
    Wat moet het toch heerlijk winkelen zijn bij de drogist en in Kaufland, denk dat ik er nooit meer weg zou komen en zwaar failliet thuis zou komen :-) Mr. T had het, zo te zien, ook naar zijn zin, alleen die vallende blaadjes,....daar was het vast al een beetje Halloween of was het winkel personeel stiekem achter jullie aangekomen ;-) Leuke foto's en ik krijg zin in een hamburger bij het zien van de laatste foto's ;-)

    BeantwoordenVerwijderen