zondag 25 oktober 2015

22 oktober 2015

Goedemorgen.
De migraine hangt nog steeds een beetje tussen mijn ogen.

Bed opmaken en...

Tandenpoetsen, want ik ga zo met Sweaterman naar de tandarts.

En onze tandarts woont niet om de hoek, dus maken we er altijd een gezellige lange dag van.

Gut, wat kleur je weer leuk bij je auto Sweaterman.

Ik ben al klaar bij de tandarts. Sweaterman moet zijn kies nog laten maken.

Mag de haard misschien aan?

Opgelucht wat te eten halen.

Ik zie er alleen niet heel opgelucht uit.

Wat gaan we doen?

De grens over. Naar Luik.

Hier is een heel grote Primark.

En Primark heeft zin in de Kerst hoor.

Kijk nou!

Ik wil alles wel hebben!

Zo graag dat overal een uitroepteken achter moet!
OH WACHT, IK MAG HET OOK SCHREEUWEN, WANT HET IS VANDAAG CAPSLOCKDAG!

Hoe dan ook, ik koop deze kerstachtige broek en zal mij daarna weer rustig gedragen.

Ik pas tegen beter weten in een paar schoenen. Is mij toch net iets te plastic.

Kijk mij gaan tussen alle zeer brandbare kleding.

Nee! BEDDENGOED!

Nou ik ben er klaar mee. Tijd om naar buiten te gaan.
MAAR IK BEN TOCH BLIJ MET AL MIJN AANKOPEN!

Snel de garage uit.

We houden nog even het vakantiegevoel vast en zoeken de Carrefour op.

KASTANJES!

En nog heel veel andere dingen.

ZO!
Mijn hoofd is na vandaag weer een stukje leger. Fijn!

Op naar huis.

En Sweaterman naar zijn eigen huis.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking:

  1. Oh dat beddengoed en die Eland op dat bed, dat is echt super leuk, alleen past blauw hier niet
    zo ;-)Ben wel benieuwd wat je allemaal gekocht hebt, vooral naar je kerstbroek, fijn zo'n dagje weg.

    BeantwoordenVerwijderen