vrijdag 23 oktober 2015

20 oktober 2015

Goedemorgen.
Gek hoe snel je ze kan missen.

Het weer werkt ook niet echt mee.

Ik ben weer aangekleed en een stuk vroeger dan gisteren.

Het bed maak ik vandaag dus wel op. Tijd genoeg.

Hier moet ik iets gaan doen.

Gelukt!

Nog wat stofzuigen.

Poepluiers naar buiten brengen.

En dan is het weer klaar.

Tijd voor een tussendoortje.

En een schone was.

Ja hoor....Migraine.

Hapje van dit.

En snel gaan slapen.

Ik slaap zo keihard, dat ik pas wakker word als het donker is.

We eten wat op bed.

Goed gekookt hoor schat!

Woehoe! En dan wordt eindelijk het lang verwachte boek bezorgd!

Maanden wacht ze hier al op.

Het boek van Pewdiepie.

Haar dag kan niet meer stuk.

Goed onthouden dus.

Mijn dag kan ook niet meer stuk, ik krijg een kaart van Marjan. Dankjewel lieve Marjan <3

Tijd om te slapen zegt Zaagmans.
Ok.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

2 opmerkingen:

  1. Wat een pech weer, hoop dat jet snel beter gaat. nu ben ik wel heel benieuwd naar het boek waar ze zo blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig is het weer over. Het is een boek van een YouTube jongen die al spelend zijn games filmt.

      Verwijderen