donderdag 10 september 2015

8 september 2015

Goedemorgen.
Meneer T begint zijn dag met een bordje vlees.

Dit jurkje kocht ik zondag bij Mango, maar het past eigenlijk ook best wel op een broek.

Ik ben er blij mee.

Nog zoiets om blij van te worden! Dit lag vanmorgen op mijn deurmat.
Een muismat! En echt, het zou zo een foto van Meneer T kunnen zijn.
Dankjewel lieve Martine, de mat ligt trots te shinen op mijn bureau.

Alles weer keurig schoon.

Zoekplaatje. Kleurt goed bij onze lelijke trap hè!

Ik maak nog een plog, want die komt niet vanzelf online.

En ik zoek nog wat kleding uit, zodat ik het vanavond weg kan geven aan iemand die er blij mee is.
Fijn!

Die soep hè. Maar uit de vriezer gehaald. Wilde het eigenlijk nog bewaren voor Zaagmans, want hij gelooft nog steeds niet in mijn onweerverhaal.

Tijd om te gaan.

Met mijn groene gympen.

Ik kies het wel iedere keer uit hè.

Uhh, wat zoek ik ook alweer?

Oh ja, een Hotelbon. Gelukt!

Terug naar huis.

Project serre ligt behoorlijk stil. Morgen maar weer eens wat aan gaan doen.

Lunch.

En ik breng een tijdje hier door.

Iemand wil aandacht.

En iemand krijgt een Hotelbon. Eentje maar, vraagt Zaagmans?
Ja, kan je er lekker een nachtje in je eentje tussenuit.
Geintje!

Ik bouw een maaltijd.

En dit zat vandaag ook bij de post en daar bouwt Zaagmans dan weer iets van.

Wat doe je?
Oh ja, we hebben zo nog een begrafenis van een hamster.

Iemand zit ons weer in de maling te nemen en moet weer even zijn plek kennen.
Meneer T wil er wel even bij vertellen dat hij het niet eens is met het nieuwe formaat van de bench.

Aan tafel.

Om te huilen, mijn kookkunsten.

Tijd om Dochter naar de manege te brengen.

En om Zaagmans naar Gamma te brengen.

Kijk hem blij zijn.

Als een kind zo blij loopt hij door Gamma. Daar doe je het voor hè.

Hoh! Ik blijf even hangen bij de kleurtjes.

En bedenk iets leuk. Niet voor nu mensen. Laten we eerst eens al die halve projecten in huis afmaken.

We halen Dochter op en gaan weer naar huis.

Lekker slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten