zondag 6 september 2015

3 september 2015

Goedemorgen.
Aangezien ik deze week niet zoveel buiten ben geweest, begin ik ook maar weer met het nemen van vitamine D. En een ontbijtje natuurlijk.

Deze hier heeft buikpijn en weet zich geen raad.

Zo zielig. Gelukkig bedenk ik mij dat ik nog pilletjes voor hem heb tegen buikkramp. De dierenarts zei dat ik die moest bewaren voor het geval dat. Wat een vooruitziende blik heeft zij.

Aangekleed!

Sja, ik moet eigenlijk heel veel andere dingen doen omdat ik van de week met migraine in bed lag, maar kom niet vooruit met deze hier.

Zo zielig! Optillen doet zeer, weglopen doet zeer. Meneer T heeft gewoon het liefst dat ik stil blijf staan.
Prima, geen probleem!

Bak ik wel een cake.

Zo ziet u maar, er is altijd wel iets te doen.

Meneer T is er maar wat blij mee.

Strijken, is ook zo'n ding dat je kan doen als je op een vaste plek moet staan.
Is dat ook maar weer gedaan.

En klaar is de bessencake!

Ik heb er zin in!

Nog zoiets dat je kan doen zonder al te veel heen en weer te lopen.
Migraine krijgen en je make-up van je gezicht halen.
Alweer?
Ach ja, ik heb toch nog een dag pauze gehad.

Terug mijn bed in dus.

We eten maar weer op bed.

Vindt zij niet erg.

De rest van de avond probeer ik mijn tijd door te komen met filmpjes.
Hopelijk is het morgen over.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten