vrijdag 18 september 2015

16 september 2015

 Goedemorgen.
Iedereen lekker geslapen?

Vandaag ziet u de slaapkamer eens van de andere kant.

Tijd om naar fysio te gaan.

En helaas weer terug in de regen. Maar dan kan ik eindelijk weer eens mijn doorzichtige paraplu gebruiken.

Ik warm weer op met koffie.

En met toch maar een vest.

Ik hoef zeker niet uit te leggen wat ik nu ga maken hè?

De eerste zes kunnen in de oven.

Maak ik ondertussen nog even een sapje met de Versapers.

De eerste zes zijn klaar.

Even proeven dus.

Dochter is ook weer thuis.

En ik ga het huis weer uit.

Het stadje in.

Om onze brillen op te halen.

Nog even door de chaos van Kruidvat heen.

Nou, dit is hem dan, maar dat had u vorige week eigenlijk ook al gezien.

En dit is de bril van Zaagmans, zijn ogen moeten er duidelijk nog even aan wennen.

Zo zien we zonder bril.

En zo met.

Een regenboog!

We eten hetzelfde als gisteren. Als het goed is, mag je het best herhalen. Toch kind?

Ok, die das gisteren tot daar aan toe. Maar nu ook al regenlaarzen?
We zijn vanavond weer op de manege te vinden.

Ik mocht deze foto alleen plaatsen als ze onherkenbaar in beeld zou zijn.
Gelukt toch?

Kom, we gaan.

Even spullen pakken.

Hoi Tintin.

Heb je er een beetje zin in? Flauw dit.

Ok, het kan nog flauwer maar ik houd mij in. Ik zou namelijk best iets kunnen zeggen over een stal die thuis ook eens uitgemest kan worden. Maar laten we het vandaag vooral gezellig houden.

Nou, kom op dames!

Zonder zadel vandaag, dat is toch echt het leukste, volgens Dochter.

Naar huis, ik hoor mijn bed al roepen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten