donderdag 17 september 2015

15 september 2015

Goedemorgen.
Dit is nog eens een goed begin van de dag.

Naast sokken en schoenen dan ook maar lange mouwen.

Tijd om het bed open te slaan.
Rare zin.
Het dekbed dubbel klappen, om zo het matras goed te kunnen luchten.

Beetje stoffen.

En het dan weer opzuigen.

Ander kaarsje, ander geurtje. Mag ik alweer op vakantie?

Ik pak alvast wat kleding die het goed doet tijdens de herfst van zolder.

Ik ruil deze...

Voor deze in.

Meteen maar wat zomerjurkjes opruimen.

Dit gaan we eten.
De vegetarische spekjes zijn echt heel erg goed. Wilt u mij een plezier doen? Koop gewoon geen spekjes van vlees, maar neem deze voor één keer. Ze zijn echt heel goed krokant uit te bakken en zo heeft u toch een dag vlees overgeslagen. Goed voor u, goed voor het dier, goed voor het milieu.
Dank u wel!

Ziet er goed uit.

Netjes vouwen hè Zaagmans.

Dochter is met geen mogelijkheid wakker te krijgen. Zij heeft het dutje dus harder nodig dan de maaltijd.

Tijd om te gaan. En weer voor het eerst met een das!

Onderweg naar de manege. Waar u vandaag echt niet wilt zijn.

En zo zijn wij dan ook weer heel rap klaar.

Tijd om naar bed te gaan.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking: