zondag 23 augustus 2015

Shoplog H&M 21 augustus 2015

Ik heb vorige week een bestelling geplaatst bij H&M. Een soort van laatste ronde uitverkoop.


Ik kocht deze glitterbroek. Lijkt mij echt heel erg tof voor de feestdagen. Ik draag op deze broek een blouse van Mango.

Eigenlijk is het meer een legging.

Met heel veel pailletten.

Deze broek vind ik de gaafste van mijn bestelling. Je vindt hem oerlelijk of juist heel tof. Ik kies voor het laatste.

Deze tijgerprintbroek is van viscose en valt echt heel soepel en zacht om je lichaam.

Ook kocht ik dit gestreepte broekje en de grijze top.

De grijze top is wel wat wijd, leuk om er een gekleurd kort topje onder te dragen.

Ook dit broekje is van viscose en valt heel erg soepel en luchtig.

Een grijs met zwart gestreept colletje en een legging met een iets uitlopende pijp.

Topje spreekt voor zich. Lekker zacht en dun, ideaal voor de herfst.

De top is van een heel fijn ribbelstofje.

En dan de legging. Deze heeft een iets uitlopende pijp en een vrij dikke stof.

Ik kocht er ook nog een oversized grijs shirt bij.

Ik denk dat ik erin ga wonen.

Ik kocht nog een gestreept topje. Volgens mij heb ik inmiddels een kast vol met streepjes, maar er kan er altijd nog ééntje bij. En op deze foto draag ik mijn culotte, ook van H&M.

Ook een heel fijne col voor nu of voor de herfst met een dun vestje.

Deze top heeft ook een fijne ribbelstructuur maar is wel wat dikker en zwaarder.

Een streepjeskussensloop voor Meneer T.

En omdat het zo leuk bij de bank past.

En ja, hij past ook leuk bij Meneer T.

Volgens mij zijn al deze artikelen nog te krijgen in de webshop, dus sla nog even snel uw laatste zomeruitverkoopslag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten