maandag 10 augustus 2015

6 augustus 2015

Goedemorgen.
Snel een gezicht tekenen op mijn gezicht.

Want ik doe vandaag gelukkig weer mee.

Maar toch liever met een ander jurkje.

Ik haal het bed af.

En ga nog even de deur uit.

Ik krijg post van Linda! Leuk! Dankjewel lieve Linda.

Zaagmans werkt thuis.

En ik zoek mijn toetsenbord boven op.

Echt graag in de tuin zitten, doe je nu ook niet.

Maar ik leg toch maar wat kussentjes neer.

Voor Meneer T is het op deze manier wel één groot feest.

Ik doe de spinazie alvast in bad.

En dan ga ik naar de kapper.

Eerst wandelen door het stadje.

En hier woont de kapper.

Zal ik het doen?

Zal ik het echt doen?

Ach ja, even 10 centimeter van mijn haar af.

Snel naar huis.

Kan ik het nog beter bekijken.

Ik ben er blij mee.

Door naar het eten. Ook daar ben ik vandaag wel blij mee.

Dochter gaat vanavond weer naar het paard.

En wij gaan even wat rust opzoeken in de omgeving.

Is geen straf hier.

Een ganzenfamilie.

En een heel dorp.

En de dorpsgek heeft een kuif.

Tijd om Dochter weer op te halen.

En naar huis te gaan.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

3 opmerkingen: