zondag 9 augustus 2015

5 augustus 2015

Goedemorgen.
Tweede dag met migraine is aangebroken. Is het te zien?

Ik ontbijt met druiven.

En dit nieuwe drankje.

Is het lekker? Ja, het is heel lekker!

Gaat het nog Meneer T?

Nee. Ziet u al die vieze zwarte dingetjes naast hem? Hij begint langzaam een beetje uit te vallen nu hij meer op gewicht is.

Het haar komt alleen niet meer terug. Vrijdag gaan we weer naar de dierenarts.

Achggg, ik word hier zo gek van. Geen pijnstiller die helpt. Gewoon mijn tijd uitzitten.

Of liggen.

Beetje meelezen in de levens van anderen mensen.

Zaagmans heeft gekookt.

Heel knap Zaagmans. Nee maar echt.

Wát?!

Het is hem weer gelukt. Op het nieuwe laken.
Ach ja, wie eet er dan ook friet in bed.

Dochter en Zaagmans zijn de deur weer uit.

Maar gelukkig is mijn grote vriend er altijd.

En uiteindelijk zijn we zo in slaap gevallen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

3 opmerkingen:

  1. Wat is die migraine toch kl*te. Hoop dat je beter bent wakker geworden. Dat drankje klinkt trouwens heerlijk! Ga ik ook eens naar op zoek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig is het weer over :-) drankje is echt de moeite waard. Heel lekker.

      Verwijderen
  2. Dat was weer heftig.....wat vervelend dat Mr.T een uitvallende vacht heeft, ik hoop dat de dierenarts er wat tegen heeft. Wat een trouw vriendje is het toch, fijn dat je alsnog wat hebt kunnen slapen.

    BeantwoordenVerwijderen