zondag 9 augustus 2015

4 augustus 2015

Goedemorgen.
Wat een verschil met gisteren.

Is maar goed ook, want anders heb ik mijn lange broek voor niets aangetrokken vandaag.

Ik ruim nog wat was op.

En krijg van Zaagmans foto's van blije collega's en citroencake. Fijn!

Helaas krijg ik migraine.
Maxalt met cola, want als ik hem half proef ga ik over mijn nek.

Hier nog met schmink.

En...

Hier zonder een getekend gezicht.

Tijd om naar bed te gaan.

Toch Meneer T?

Nee, eerst nog honderd keer plassen, want dat moet je altijd van deze medicijnen.

Is het nu dan tijd om te gaan liggen?

Ja, nu wel.

Cadeautje!

Lekker! Maar ik ga er pas aan ruiken als de migraine weg is.

Wat doe je?

Dat kan ik ook.

Dochter vindt dat maar niks, snap ik.
Maar nu ga ik slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking:

  1. Wat een pech weer die akelige migraine, als ik een toverstafje had, was dat het eerste wat ik weg zou toveren....

    BeantwoordenVerwijderen