zondag 30 augustus 2015

28 augustus 2015

Goedemorgen.
Ik trek vandaag mijn kluskleding aan. Al het grove werk is gedaan, dus nu mag ik ook meedoen.

Eerst een ontbijtje.

Het zoekplaatje van vandaag.

Ik begin eerst met alle planken voor de muren oranje te schilderen. De jaren 70 komen weer helemaal terug. Oranje is het nieuwe wit.

<3

Zaagmans brengt wat isolatie aan.

En dit zijn de eerste drie planken, nog een stuk of driehonderd te gaan.

Ik ga snel.

En terwijl ik vandaag klusjes doe, ga ik ook gewoon verder met mijn andere dingen. Zoals het maken van een plog.

Of het doen van de was. Ik kan dat soort dingen heel goed combineren, zonder dat ik met een pot bier op de bank moet mopperen over hoe zwaar mijn dag was en dat ik een dutje moet doen na het eten.

Even laten zien dat ik niet de enige hier in huis ben met OCD.

Zaagmans heeft een latje met gaatjes gemaakt, zodat alle schroeven op dezelfde hoogte komen. Dat is wel nodig met een stuk of driehonderd planken.

Kijk zo handig.

Allemaal met de juiste afstand.

Ik haal er nog even een paar planken doorheen.

Voor u mij begint te mailen met de vraag of het allemaal wel zo handig is dat oranje...
Het was een grapje. Dit is houtmenie en dat moet ervoor zorgen dat de planken droog en recht blijven.
Oranje zit keurig verstopt.

Maar dan gaat er iets mis. Maar niet bij ons, maar bij het hout. De schaaf is er scheef langs gegaan.

En dan krijg je dus dit. Fijn! Kost een hele middag dit. Zaagmans moet weer terug naar Schagen.
Schagen!

Tot over een uurtje of vier!

Ik schilder nog wel even door.

Vouw wat schone was.

Ruim de machine uit.

En maak spaghetti zonder spaghetti en vlees.

Het gehakt is vervangen door vegetarisch gehakt en de spaghetti door courgette.

Heel gezond!

En dit eet ik lekker achter de laptop op, want, alleen thuis.

Op! Nou ja bijna dan. Iedereen die mij kent, weet dat ik altijd één hapje laat liggen.

Bij gebrek aan bier en iemand om tegenaan te zeuren...
Ik ben best moe en ga lekker in bed achter mijn laptop filmpjes kijken op YouTube.

Samen met mijn mini vriendje.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten