zondag 2 augustus 2015

26 juli 2015


Goedemorgen.
Echt, ik ben de rest van de dag zo gelukkig als een kind.

Geef mij koffie en je kan nog weinig verkeerd doen.

Ik zit alweer klaar voor een nieuw avontuur.

Nu zitten we klaar voor een nieuw avontuur.

Wat gaan we doen?

Eerst nog wat meer koffie. Een heel kleine hazelnootkoffie.

Ik maak hier de brokjes voor Meneer T heel klein, zodat hij het nog een beetje fatsoenlijk kan inhaleren.

En we gaan weer door.

Zaagmans! Wat doe je?

De dop sprong van z'n bubbelwijn. Alleen nu is hij de dop kwijt en kan hij maar moeilijk afscheid nemen van zijn fles.

Laat die fles toch, hier aan de overkant is er nog genoeg wijn.

Beetje plassen.

En weer door.

Alweer plassen?

Nee, muizen vangen.

Gek beest.
Je mag geen muizen van de dierenarts, je staat op een streng dieet.

Kom, gaan we rennen.

Of vliegen, mag ook.

Als je nog een muis wilt vangen, moet je wel je ogen opendoen.

Oh, we zijn alweer onderweg naar de auto. Meneer T is vast alweer vergeten waar hij naar op jacht was.

Kijk nou! Dat krijg je er nu van als je jagers verjaagt. Dit zijn onze ingewisselde karmapunten.

Volgens mij moeten we wel een beetje naar huis toe, nu.

Eerst nog wat eten halen.

En dit heerlijke drankje.

Even hè mensen, de thermometer is deze week niet onder de 30 graden gekomen en vandaag is het 13,5 graden. 

                                     
En regen, heel veel regen. Ok, de vakantie is nu wel voorbij.

En of de vakantie voorbij is!

Dacht je de ene berg te hebben opgeruimd, belt Dochter met de volgende berg aan.
Maar ze woont nu wel weer thuis, dus wat maakt die regen nou uit?

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

6 opmerkingen: