vrijdag 21 augustus 2015

19 augustus 2015

 Goedemorgen.
Ik ben al heel vroeg mijn bed uit.

 En dus weer vroeg onderweg.

Volgens mij is het nog volop vakantie.

Serieus? Ben ik zo de deur uitgegaan?

Beter zo.

Uhm...

Ziet u het probleem? Deze past echt nooit door mijn Sprelli.

Ik moet hier volgens mij ook iets gaan doen.

En hier? Dat doe ik wel als de serre af is.

Hier kan ik wel iets mee.

Ik drink dit heerlijke CHARLIE'S drankje weer. Lemon, lime en mint is toch wel mijn favoriet.

Dit moet ik ook ergens zien te verstoppen.

En dan nog even hier wat wegwerken.

Ok! Hier gaat echt iets heel erg fout! En nu dus geen internet meer. Zaagmans kan mij ook niet helpen want die is naar Sail.

Wat moet ik nu met mijn leven zo zonder internet? Kruiswoordraadsels? OMG!

Ik ga de was wel ophangen.

En mijn haren een kleurspoeling geven.

Hopelijk gaat het hier iets donkerder mee worden.

Even roeren, smeren, spoelen...

En klaar.

Ik ben best tevreden.

Ik stapel nog wat en ga dan lekker slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten