donderdag 13 augustus 2015

11 augustus 2015

Goedemorgen.
Mijn ontbijt.

En zo zuur als mijn cake was, zo zuur is het gesprek dat ik op dit moment ook voer. Ik blijf het heel erg lastig vinden om op het matje geroepen te worden bij mensen die mijn Dochter en ik nog niet zo goed kennen, maar denken dat wel te doen. Eigenlijk, er werd iets lelijks de lucht in gegooid zonder mijn verhaal te hebben afgewacht. Ach weet u, misschien doe ik het wel helemaal niet zo goed allemaal met Dochter. Voor mij is dit ook pas de eerste keer dat ik een puberdochter heb en voor haar pas de eerste keer dat ze in de puberteit terecht komt..En laten we dat vooral zo houden!
Laten we vooral blijven overleggen en van elkaar leren. Dat vergeten sommige belangrijke instanties wel eens.

Lekker vet haar trouwens!

Snel even wassen.

Mijn grapje werd trouwens wel gewaardeerd op Zaagmans zijn werk.

Ik kook alvast een paar bieten.

Ruim de afwasmachine uit.

Draai een was.

En ga boodschappen doen. Ik ben zo'n keurige huisvrouw.

Waar is Zaagmans?

Die staat zich te verbazen over deze komkommer.

Mooie broccoli!

Ik gooi er toch maar wat extra ijzer tegenaan.

En wat rode bietjes.

Wat eet jij dan? En gaat dat helemaal in je mond?

Ik denk het wel...

Ja!

Maar van slagroom krijg je spierballen, kijk maar. De heg is al bijna weg.

Krijgen we nog meer ruimte en kunnen we eindelijk gaan beginnen met het dichtmaken van de overkapping.

Ik heb de hele dag al een stalker achter mij aan. Meneer T is de hele dag op zoek naar eten en ik moet hem daarin voorzien. Denk dat het een bijwerking is van zijn medicatie.

We rommelen nog wat in de tuin en gaan dan lekker slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

12 opmerkingen:

  1. Arme meneer T! Hij heeft precies de menselijke bijwerkingen van dat spul. Hoop dat het hem iig helpt. En dat jij snel minder zure telefoontjes krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja is dat zo? Ik ben er helemaal niet mee bekend. Ook moet hij echt heel veel plassen. Heel veel.
      Heb jij het zelf gebruikt? Of iemand uit je omgeving?

      Verwijderen
    2. Zelf een paar keer ja. Dat plassen herken ik niet! Maar bij iedereen is het natuurlijk ook weer anders. Misschien vooral ook tussen hond en mens ;p Afbouwen was bij mij geen feestje. Hopelijk is dat voor Meneer T ook anders. Moet 'ie nog lang? Sterkte!

      Verwijderen
    3. Zowel voor mens als dier lijkt het geen fijn middel. Maar dan bedoel ik de bijwerkingen. Want volgens mij helpt het wel vaak heel goed.

      Meneer T moet nog twee weken en dan moeten we even verder kijken.

      Verwijderen
  2. Nare zure telefoontjes... :-( Ik mag maandag ook met de gemeente rond de tafel.... geen idee hoe zij dit gaan gaan pakken, mijn ervaringen met BJZ zijn heel positief, maar bij het telefoongesprek met de gemeente stelde ze al dusdanige vragen dat ik mag hopen dat ik iemand tref die wel verstand van zaken heeft.... (zo niet, dan wordt het enorm moeilijk mijn sarcasme-modus uit te zetten.....)

    lief Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De gemeente kan ook een hoop goede dingen doen maar het ligt er alleen wel aan wie je treft idd.

      Verwijderen
  3. Ook bij honden is honger zeker een bijwerking. Onze hond krijgt al jaren prednison en is heel erg gefixeerd op voedsel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Krijgt hij dan altijd elke dag prednison of in een bepaalde periode? Als hij het altijd krijgt, lijkt het mij toch een lastige bijwerking. Arm beestje, de hele dag trek.

      Verwijderen
  4. Ik ga je een hart onder de riem steken. Ik ken je situatie niet, maar ik zie op de fotootjes dat jij en je dochter nog steeds heel veel van elkaar houden. En daar doe je het voor, jullie doen het goed.

    Succes met de tuin, Die Zaagmans heeft het zwaar met die hitte : -)
    Merel


    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhh, wat lief. Dankjewel Merel. Echt waar. Ik ben blij dat Dochter en ik weer naast elkaar lopen.
      Zwaar he voor Zaagmans! Maar het is wel heel mooi aan het worden.

      Verwijderen
  5. Onze hond heeft ook een tijdje prednison gebruikt en moest veel plassen en kreeg veel honger. Ik heb haar eten toen verdeeld in kleinere porties en die meerdere keren per dag gegeven. Werkte prima! :)

    BeantwoordenVerwijderen