vrijdag 7 augustus 2015

1 augustus 2015

Goedemorgen.
De migraine is gelukkig weg, toch ontbijt ik weer hiermee. Rijstwafel en pindakaas is zo´n lekkere combinatie.

HUH?!
Wat is hier gebeurd toen ik mijn migraine lag weg te slapen?
Vallen Pinksteren en Pasen dit jaar dan toch op één dag?

Och wat een ruimte al mensen!

Wij gaan op pad. Dochter wegbrengen naar haar afspraak.

In Utrecht.

Daar gaat ze.

Veel plezier vandaag meiden!

En wij gaan weer terug.

Naar de markt in Zeist.
Waarom dan?
Waarom niet Utrecht?
Geen idee, ik kom er nu ook pas achter dat het helemaal niet logisch is.

Er staan een paar mensen naakt op straat.

Volgens mij zij ze hun baan kwijt.

Zaagmans? Wat doe je?

Ik zet de oude Zaagmans weg met een kopje koffie en loop zelf nog even een rondje door Xenos.

Serieus?

Ik kocht ook nog wat leuke spulletjes bij Xenos en ook bij LifeStyle trouwens.
Shoplog zien? Hier klikken.

Zo lief! Ik krijg een mini donut van Zaagmans.

Tijd om weer verder te gaan.

Naar het tuincentrum.
Beetje ideeën opdoen voor onze tuin.

Vingerhoed...

Vingerschoen.

Wat kijk je boos?

Let maar op de weg.

Door naar het volgende tuincentrum

Het liefst koop ik alle planten al.

Serieus? Alweer? Wanneer laten al die vossen mij nu eens met rust?

Snel naar huis.

Zoekplaatje.

Nou, dit heb ik dan zo ongeveer gekocht.

Wat gaan we nu weer doen?

Boodschappen.

Is Dochter hier soms geweest?

Altijd weer blij om ons te zien.

Salade met vegetarische stukjes kip.

Hapje magnesium.

En het bed verschonen.

Met de lakens uit Frankrijk.

Kijk eens zo mooi. Zou je toch meteen op willen liggen?

Juist.

Er is er ook echt maar één hier in huis waarvan ik dit pik als ik net klaar ben.

Ik rommel hier wat.

En dan is het alweer tijd om Dochter op te halen.

En weer rap naar huis, terwijl Dochter nog even snel verteld dat ze weer een nieuwe piercing heeft.
Iets met puberteit, laten we het daar maar op houden.

Ik maak nog een plog en ga dan lekker slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking: