zaterdag 11 juli 2015

9 juli 2015

Goedemorgen.
Nog steeds blote-benen-weer toch?

Kan mij het schelen.
Ik zit toch de hele morgen binnen om mailtjes te beantwoorden.

Oh nee, toch niet.
Zus appt met de vraag of ik broer G wil helpen met het leggen van het laminaat.
Geen probleem.
Maar eerst een broek aan.

Ik heet niet voor niks Wendy.
U weet wel, die van Bob de Bouwer.

Kom je eruit knul?
Leuk shirt...Omdat je een tweeling hebt?

Kan ook nooit normaal.

Helaas, te weinig laminaat.
Maar daar heeft schoonzus D een app voor.
De aanbiedingen-app en hiermee tovert ze zo een rol vloerbedekking in de aanbieding.

Broer G begint ondertussen aan de grasmat.

Opruimen dan maar?

Wij doen aan stereo stofzuigen.

Kom maar door met de vloerbedekking.

Beetje stampen.

Broer G is er trots op.

Hoeveel onderkinnen?
En had schoonzus D daar niet een oefening voor?

Goed zullen we maar...

Wat eten?

Alleen mijn zus kan zo'n foto maken.

Serieus werk dit, vooral omdat het we het nog nooit eerder hebben gedaan.

Ik kan echt alles hebben.

Zoekplaatje voor de donderdag.
Ziet u hem?

Gut, hoe ging dat bed ook alweer in elkaar?

Ik kijk of alles goed gaat.

Iets met stank en uit het raam moeten hangen.
Laat maar, niet voor herhaling vatbaar.
Was iets met een grote zus.

Hoppa!

En een blije neef!

Mijn zus woont in een dorp met veel bomen.
En tractoren voor de deur, maar daar volgt later een foto van.

We moeten dus met de bus.
En dat kan ik heus.

Ik was het even vergeten, maar dit is dus een bus.

Neef hoeft niet zo nodig naast mij te zitten.
Snap ik.

Wel een mooi dorp, mensen.

En met de boodschappen weer naar de bus.

Ik draag ook wat.

Mijn OVreeskaart.

Telefoontijd.

En ook dit kom je alleen bij mijn zus tegen.

Is er ook iets voor Meneer T?
Nope, hij heeft nog steeds een streng dieet.

Smakelijk.

Ik zei het toch van die tractor voor de deur.

Zeg, moeten we niet een keer naar huis?
Nee Meneer T, we leggen nog even een vloertje.

Help Zaagmans anders maar een handje.

Jullie komen er wel uit samen hè!

Kan ik nog even het gras maaien.

Vloertje klaar?

Goed gedaan, Zaagmans.

En dan nu lekker naar huis, fijn naar ons bed.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

2 opmerkingen: