dinsdag 7 juli 2015

5 juli 2015

Goedemorgen.

Ik ontbijt deze zondag alleen, want Zaagmans is een dagje naar de boot.
Ik had graag meegegaan in mijn veel te oude bikini, maar het zat er vandaag voor mij helaas niet in.

Geeft niks.
Er zijn nog andere dingen te doen.

Zoals op stap gaan met Sweaterman, veel te lang geleden!

En Meneer T mag ook mee.

Sweaterman moet eerst nog even ontbijten.

Als we Meneer T weer thuis hebben gebracht, besluiten we door Utrecht te gaan lopen.

We eten nog een frietje.

Biologisch natuurlijk en heel erg hip.

Hoi Dom.

Hoi Anna-Maria!
Ik ben zeker te laat vandaag voor koffie?

Vraag mij niet hoe we hier terecht zijn gekomen, maar we zijn er nou eenmaal.
Bij het UMC Dierengeneeskunde.
Maar wat is dit dan?
Sweaterman helpt u uit de brand, het is een verbrandingsoven.

Bedankt voor de gezellige middag Sweaterman en tot snel.
Wij gaan over 13 nachtjes namelijk samen op avontuur!

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking:

  1. Wat een leuke foto's, gezellig dat jullie lekker op,stap zijn geweest....die frietjes zijn er trouwens erg lekker uit ;-). Wat heerlijk dat jullie straks er even lekker tussen uit gaan.
    Het leuk was toen ik klikte op wat je een jaar geleden deed, ik je foto's gelijk herkende, want die had ik dus vorig jaar gezien :-)

    BeantwoordenVerwijderen