maandag 6 juli 2015

4 juli 2015

Goedemorgen.
Ik begin de dag met strijken.
Nou ja, voor even dan.

Veel te warm hiervoor, komt wel weer een keer als het herfst is.

Ik ga even afkoelen in het badje.

Fijn een tijdschrift lezen.

Mijn sandalen!

Nagels in de lak.

En mijn teennagels dan ook maar meteen.

Nog een frisse plons.

En dan is het alweer tijd om te gaan douchen en mij aan te kleden.

Pas jij goed op het huis?

Gaan wij even de deur uit.
Van mijn kant met tegenzin.

Zaagmans wil Zeist even in.

Maar ik vind het hier veel te warm voor en de rest van Nederland volgens mij ook.

Och mensen.
Ik moet een nieuwe bikini.
Al een jaar of tien of zo.
Ik slaag nooit voor een bikini.
Gek word ik daarvan.
Zaagmans vind het een uitdaging en gaat op zoek.

Ik weet nu al dat het niet gaat lukken.
Van bijna alle bikini's is de omtrek veel te groot.
Ik ben echt heel erg blij dat het badpak weer mag, alleen is het al juli en dus nergens meer te krijgen.

Zaagmans heeft iets gevonden en is in het vermaakhokje gaan zitten.
Ziet u?

Zoals ik al dacht, ik pas ze niet en dus lopen we nog een rondje door leeg Zeist.

Kunnen we weer gaan?

We komen langs de boom van Marjan.

En opeens staan we weer in Amsterdam.
Hoe kan zoiets?

Pizza dan maar?

Meneer T schudt en plast nog wat van zich af.

En wij kijken hoe de zon langzaam ondergaat.

Tijd om naar huis te gaan.

En het zwembad leeg te pompen, want, lek.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten