woensdag 1 juli 2015

29 juni 2015

Goedemorgen.
Ik begin met een lange broek...

Maar besef mij dat het beter is om voor een korte variant te kiezen met het oog op misschien een beetje kleur op mijn flessen.

Ha! Ik begin vandaag in een nieuw schrift.
Mijn honderdduizenddingenboekje.

Daarna ga ik als een malle aan het bellen voor dagbesteding en PGB-dingen voor Dochter.
Het gaat heel soepel en heb alles onder controle.
Mag ook wel eens gezegd worden.

Schone was.

En een paar zonnestralen vangen, heb niet voor niks mijn korte broek aan.

Ik prak alvast een avocado en doe er wat yoghurt bij.

En dat eten we dan bij ons avondeten op.

Dat wil Zaagmans wel.

Meneer T neemt vanavond zijn laatste pil.
Hopelijk blijft het hierna goed gaan.

Tijd om te wandelen.
En ik neem mijn stalker mee.

Heerlijk in het avondzonnetje.

Maar dan gebeurt er iets erg voor onze ogen.
Er wordt een kat doodgereden.
De auto rijdt gewoon door en de kat loopt al spuitend leeg voor onze ogen.
Zaagmans weet hem nog snel te pakken om hem in het ergste geval in de sloot te laten zakken.

De Meneer van de Dierenambulance is er gelukkig snel bij, maar de kat is al overleden.

Met een vreselijk gevoel in onze magen lopen we weer verder.

Gelukkig zien we dit. Toch wel het mooiste plaatje van vandaag.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten