vrijdag 31 juli 2015

24 juli 2015

Goedemorgen.
Vandaag is Zaagmans jarig.
Hiep hiep...

Hoera!

Alsjeblieft.

Pak maar snel uit.

Een hoofdtelefoon!

Iets om te verdoven.

Iets voor aan zijn voeten.

En iets om zichzelf mee te drogen.

Iets lekkers.

En fijne sokken.
Man man!
Wat een verjaardag.

Meneer T slaapt nog een beetje uit.

Maar niet voor lang, want we gaan weer op pad.

Welk pad?

Het pad van geduld.

We stoppen bij deze berg.

Volg de vinger.

Het is de bedoeling dat we boven op deze brug komen.

Zo hoog?

Laten we dan maar snel beginnen.

Eerst nog even langs de kerk.

Kijk eens wat een uitzicht weer.

Mooi hoor.

Sja, een foto mét uitzicht lukt maar niet.

Ze hebben hier niet alleen vossen, maar ook nog andere monsters.

Kom we gaan.

Even dit in mij opnemen. Goed onthouden en weer aan terugdenken als het winter is.

Sweaterman gaat als eerste.

Hoi! Kom je Zaagmans?

Eerst zelf nog op de foto.

Deze nep Mexicaan is niet gemaakt voor warmte.

Snel weer naar beneden.

Best hoog toch?

Nog even opslaan.

En weer door.

Om bij de kringloopwinkel te stoppen.

Leuk kitsch.

Opa in zijn stoel, je ziet meteen dat hij een jaartje ouder is geworden.

Hoeveel uur werk zit hier wel in?

En nu?

Nog een laatste kringloop. Maar deze was niet zo leuk.

We hebben een beetje haast, want Zaagmans wil vanavond ook dieren spotten op zijn verjaardag.

Jij ja, jarige Zaagmans.

Even snel iets te eten halen.

En weer door.

We zijn een beetje vroeg, dus eten nog wat in de auto.

Lekker hoor.

Er hangt onweer in de lucht, geen goed teken.

Maar hier gaat het helemaal mis.
Er kwam een boze jager met een geweer naar ons toe. Ik durfde natuurlijk geen foto te maken van deze brute dierenkiller!
We moesten weg, want hij had betaald om de dieren dood te schieten. Tja, probeer maar eens een discussie aan te gaan met een boze Fransman met geweer.

Geen doen, dus we gaan naar een ander plekje. Maar eigenlijk is de lol er wel vanaf, dus rijden we nog een een keertje met veel lawaai langs zijn gebied. Karmapunten voor ons!

Tijd om te slapen. Morgen moet we het huisje alweer uit.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

4 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met Zaagmans! En wat een geweldige schilderijen in die kringloop zeg! Ik zou die ronde met die vrouw zo willen hebben ♡. In mijn hoofd heb ik hem al een plekje gegeven hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat had ik moeten weten, had ik hem je op kunnen sturen. Wie weet kom ik haar van de winter nog tegen.

      Verwijderen
  2. Alsnog gefeliciteerd met Zaagmans :-) wat een schitterend uitzicht hadden jullie daar. Balen dat jullie zo'n boze jager tegen kwam, ben blij dat jullie de rust goed verstoord hebben hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja beetje gek met die jager. Komt een beetje boos doen met een geweer, omdat hij een dier dood gaat schieten en ik moet weg omdat ik plaatjes schiet

      Verwijderen