woensdag 29 juli 2015

22 juli 2015

Goedemorgen.
Koffie en ontbijt...

En rap de deur weer uit.

Huh?

Gaan we nu alweer naar huis?
Neej, wij gaan vandaag naar Duitsland, scheelt bijna 10 graden.

Langs DM.

Nagellak uitzoeken.

Sweaterman en ik hebben beide de helft van de kar in gebruik, kijken wie als eerste zijn helft gevuld heeft.

Ik heb gewonnen, dat moet u maar gewoon van mij aannemen.

Hoe staat het hier met de wijnvoorraad?

Hier is duidelijk meer zon geweest.

Prachtig hier.

En dit.

Sweaterman is vandaag de enige met een lange broek en een overhemd.
Het is 30 graden mensen.

Och, hier kunt u echt een heel lekkere biologische crémant kopen. Ik typ uit ervaring.

Nog een stukje verder lopen?

Hallo Maria.

Nog even voor Instagram.

En dan lopen we weer door.

Wat gaan we nu weer doen?

Een wokmaaltijd halen bij onze lievelingsmeneer.

En de ramen weer open.

Whoei!

Waar zijn we nu weer naar onderweg?

Terug Frankrijk in, waar we nog een kringloopwinkel meepakken.

En nu?

Tol betalen.

Ik neem deze voor Dochter mee.

En plas nog wat.

Tijd om weer verder te gaan.

Naar huis.

Want we moeten onze wokmaaltijd nog opeten.

Groene curry.

Kijken of we vandaag nog wat dieren kunnen spotten.

Kijk mij eens goed voorbereid zijn!

Helaas is er teveel wind vandaag en blijven alle dieren aan de rand van het bos.
Gelijk hebben ze.

Slaap lekker zon.
Wij gaan ook weer naar ons huis.

Gaan we al slapen?

Nee, nog niet.

Er moeten nog een paar stappen gezet worden.

Wel een beetje griezelig in zo'n donker en stil dorp.

Tijd om ons huis weer op te zoeken.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking:

  1. Wat is jet daar mooi zeg. Ideaal dat je zo even naar Duitsland kan en de Dm is natuurlijk altijd leuk :-). Je hebt weer een mooie Maria gezien.

    BeantwoordenVerwijderen