dinsdag 28 juli 2015

20 juli 2015

Goedemorgen.
Ik begin zoals altijd mijn dag met koffie.

En een fijn ontbijt.

Ik wil deze spiegel wel mee naar huis nemen.

Maar voorlopig gaan we nog niet naar huis, dus laten we maar eens een rondje gaan lopen door het dorp.

Prachtig hier.

Je hebt hier best grote huizen, waarvan de helft dan maar bewoond is.

Waar maak ik nu een foto van?

Van deze kerk.

Als u denkt dat dit huis wel aan een opknapbeurt toe is...

Moet u deze eens zien.

En hier wonen echt nog steeds mensen in.

Zelfs mensen met kleine kinderen.

Kom, we gaan het dorp weer uit.

Terug naar ons huis en de auto.

Dat zeg ik, ons huis en de auto.

Op avontuur!

Wat is er?

Paspoort vergeten.

En weer door.

Wat verbinding tappen.

En boodschappen doen.

We lunchen met een salade.

Naast de koeien.

En weer door.

Weer foto's maken.

Van bijvoorbeeld dit uitzicht.

En deze kerk.

Prachtig.

Wat kunnen we ver kijken.

We kunnen zelfs al onze kerstboom uitzoeken.

Even de rust vinden in deze kerk.









Bijgekomen?

Dan is het weer tijd om verder te gaan.

 Even terug zwaaien.

Phoe, best warm met 33 graden.

Wat gaan we doen?

Wandelen in het bos.
Beter dan in een warme auto.

Zou u niet zeggen, zo aan mijn hoofd te zien hè!
Mensen wat een warmte en dan ook nog omhoog lopen.

Kom op, blij wezen, in Nederland is er regen.

Nog maar wat foto's maken.

Van deze berg.

En deze.

Er zit namelijk een huisje in, ziet u?

Kijk, aan de overkant ziet u nog de kerk waar wij net waren.

Hoi!

Zullen we weer naar beneden gaan?

Ben namelijk uitgedroogd.

Supermarkt met airco, dat is nog eens lekker bijkomen.

Snel met onze boodschappen...

Naar huis.

Waar ik broccoli met pasta maak.

- de broccoli, want daar zaten na het koken, iets te veel beestjes in.

We hebben nog wat energie, dus we gaan weer op avontuur.

Prachtig.

Er lijkt helemaal niemand meer in te wonen.

Je hoort alleen een krekel.

Of een verdwaalde vogel.

Sweaterman legt iets uit over...

Dit gedeelte.

Ja, heel leuk, maar ik wil wel weer verder en ik moet weer eens plassen.

Hoe kom ik hier vanaf?

Gewoon.
Door je knieën.

Zo?

Jee, ik lijk wel motorisch gestoord.

Laten we maar weer gaan.

Ik moet namelijk heel nodig plassen en er lijkt geen toilet in de buurt te zijn.
Dan maar hier.

Men!
Net op tijd terug in de auto.

Een vos!
Trek ik ze aan of zo?
Laten we maar weer gaan.

Naar huis, lekker slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

3 opmerkingen:

  1. Wow! Wat een mooie foto's. De omgeving is echt schitterend, maar die kerk is echt heel erg mooi....en die Maria is ook zo ontzettend mooi....
    Oh en brocoli met beestjes brrrrrr, maar zo te zien hadden jullie een fijne dag en ik heb genoten van alle mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prachtige Maria he, ik moest nog aan je denken. De beestjes waren inderdaad niet zo'n goed idee in de broccoli ;-)

      Verwijderen
    2. Prachtige Maria he, ik moest nog aan je denken. De beestjes waren inderdaad niet zo'n goed idee in de broccoli ;-)

      Verwijderen