maandag 27 juli 2015

19 juli 2015

Goedemorgen.

Ik heb behoorlijk onrustig geslapen in mijn nieuwe oude bed.

Eerst maar wat koffie.
Kijken of ik het nog kan.

Uh nee, niet echt.

Smaakte meer naar warme melk.
Nog een poging.

Goed gelukt hoor.

Dit is nog eens een ontbijt.

Een frisse douche en schone kleding.

En dan even onze tuin bekijken.
Kijk eens zo tof deze boom.

Daar kunt u onder eten als u bij ons op bezoek komt.
Ik ga dan alleen wel verderop op het bankje zitten, ik houd namelijk niet zo van beestjes op mijn bord en in mijn haren.

Dit is trouwens de zijkant van ons huis.
Niet verkeerd hè!

Een Ping-Pong tafel!

Daar moeten we natuurlijk wel iets mee doen.

 Kan ik het nog een beetje?

Nou?

Uhh, waar is de bal nu?
Nee dus.

Genoeg gezweet met 30 graden.

Op naar de auto zonder airco.

Wat?
Koffieapparaat vergeten?

En weer terug.

Gelukkig, hij was al uit!

We gaan.

Eerst op de kaart kijken.

Wat doe ik hier?

Nou, foto's maken van deze zonnebloemen.

Die allemaal de verkeerde kant opkijken.

Ziet u?

Daar word ik niet blij van.

Snel weer door.

Het is inmiddels 34 graden, maar ik lach nog steeds.

Hoi!
Waarom zit Sweaterman op zijn knieën?

Hierom.

Hmm, hier is niet heel veel te doen.

Pauze bij McDonald's met airco.

Er is in ieder geval wind.

Wat gaan we nu weer doen?

Kijken hoe het met de wijnvoorraad gaat.

En?

Begint er al op te lijken.

En nu dan?

Kijken hoe het met het brood gaat.

Sta er alleen een beetje vreemd bij.

Maar ik doe mijn best.

Ik leer deze week heel veel over graan.

Weet u dat stro het restproduct van graan is?
U weet dat vast, ik heb heel slimme lezers.
Maar ik was er nog niet van op de hoogte.

Nog iets met graan.

Nom nom.

En weer door.

Waar we deze Chihuahua redden.
Hij liep bijna onder een auto en was verdwaald.
Maar we hebben hem weer bij zijn vrienden gebracht hoor.
Karmapunten voor ons!

En omdat we zo geschrokken waren, moeten we even onze gedachten verzetten op de kermis.

Tot vreugde van Sweaterman.

Ziet u hem zitten?

Zuurstok?

En weer door.

Naar ons huis.

Oh nee, toch niet.
Geen werkend internet en dus ook geen planning kunnen maken.

Maar gelukkig is daar McDonald's, onze trouwe internetvriend.

Ons nieuwe avontuur voor morgen staat weer gepland, dus tijd om te slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking: