vrijdag 17 juli 2015

15 juli 2015

Goedemorgen.
Ik heb mijn suède jurk maar uit de kast gehaald. Ben er nog steeds erg blij mee en de jurk zit heerlijk.

Ik huil nog even mee bij de laatste aflevering van Samantha en Michael. Ja echt, ik doe dat.

Ik ga hier een sapje van maken. Lijkt op de V8 sap. Heerlijk.

Maar zo heerlijk ziet het er niet uit.

Net als het restje van gisteren.

Wees gerust mensen, de zomer is alweer onderweg. Nog even doorzetten vandaag.

Ik regel nog heel veel dingen voor de dagbesteding van Dochter. Het einde is in zicht.

Geen zin meer om te koken, dus dan maar wat halen.

En snel weer naar huis met onze lekkere hapjes.
Welke hapjes dan?

Deze.

Smakelijk!

Ik zoek nog een vakantiehuisje, valt niet mee als je er zo laat aan begint.

Er komt vast wel iets.
Eerst maar eens slapen.

Truste!

1 opmerking: