donderdag 16 juli 2015

14 juli 2015

Goedemorgen.
Ik kijk misschien niet vrolijk, maar dat ben ik wel.

Meneer T kijkt wat vermoeid en dat is hij ook.

Schoon bed?

Ja graag.

Beetje schoonmaken.

Stofzuigen.

En nieuwe energie opdoen.

De laatste trap.

En dan ga ik appelcake maken.
Ziet u natuurlijk helemaal niks van op deze foto.

Zo iets duidelijker?

Zaagmans en Meneer T zijn blij elkaar weer te zien.

Cake is klaar!
Ik kan echt nooit normale hoeveelheden bakken.
Is ook eigenlijk niet de bedoeling, want het is zo leuk om uit te delen.
Deze gaat morgen mee naar Zaagmans zijn werk.

Aangezien we niet alleen op cake kunnen leven, maak ik ook nog iets anders klaar.

Ik ben echt altijd alles kwijt in deze keuken.

Ei en groente.

Ik zoek mij suf naar een leuk vakantiehuisje.

En om alvast in de stemming te komen doe ik dat met Franse kaas en witte wijn.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking:

  1. Wat ziet de appelcake er verschrikkelijk lekker uit :-) Je bent weer druk geweest en Mr. T werd er moe van, lekker ding :-)

    BeantwoordenVerwijderen