maandag 13 juli 2015

11 juli 2015

Goedemorgen.
Het is weer weekend.

En vandaag gaan we weer op avontuur.

Toch Zaagmans?

Vandaag staat Bataviastad op de planning.

Hmmm, we komen er net achter dat het vandaag wel heel erg mooi weer is.
Misschien hadden we vandaag beter op de boot kunnen zijn en dit avontuur morgen beleven.

Maar ja, we zijn er nu eenmaal, dus laten we er dan ook van genieten.
Eerst nog een stukje wandelen.

En wat eten.

Ik lijk wel een reus!

Zaagmans!

Ga van dat paaltje af!

Veel te gevaarlijk!

Ik krijg het nog eens aan mijn hart.

Kom op, eraf!

Spring!

Nog iets hoger.

Niet op mijn tas!

En veilig op de grond.

Nog een keer met een GIF-je, gewoon omdat het zo leuk is.

Goed, waarom zijn we hier ook alweer?
Shoppen!

We nemen Henk mee naar huis.

Zaagmans legt Henk eerst maar in de auto.
Vind u het leuk om te zien wat wij vandaag allemaal gekocht hebben?
Klik dan op deze link voor een shoplog.

Van al dat winkelen krijg je trek.

Go Zaagmans!

Mooi uitzicht hoor.

Tijd om weer naar huis te gaan.

Ik heb trek in soep.
Nou ja, eigenlijk niet, maar ik ben te lui om iets anders te maken vandaag.

Meneer T! Wat moet jij met al die pillen?

Van al dat winkelen word je moe, tijd om te slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking:

  1. Wat een leuke foto's, de sprong van Zaagmans ziet er zo wel heel spciaal uit, leuk.....en je shoplog heb ik al gezien, mag je echt vaker doen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen