zondag 7 juni 2015

5 juni 2015

Goedemorgen.
Het gaat vandaag 32 graden worden.
En nu niet allemaal gaan klagen dat het veel te warm is hè!

Bed weer opgemaakt.
Slaapt trouwens heerlijk onder de klamboe, geen gedoe met muggen meer.
Daarnaast was ik ook altijd bang dat er toch een spin naar binnen kwam lopen midden in de nacht en dat de spin dan over mijn gezicht zou lopen.
Opgelost!

Ik maak hier een smoothie van.

En drink hem op in de tuin.

Het cadeautje van Zaagmans is bezorgt.
Ben benieuwd hoe het is geworden.

Ik smeer het laatste laagje verf.

Nee!
Ik was weer te ongeduldig.

Meneer T en ik doen niet zoveel. Gewoon een beetje genieten van het weer.

Whoeps!
Echt niet handig.
De zwarte balletjes in het voer kom ik waarschijnlijk nog maanden tegen.

Zaagmans is thuis!
Pakketje uitpakken.

Spannend!

Nee schat, dat is niet het cadeautje.

Dit wel.
Het is Poekie!

Zaagmans mist Poekie nog steeds, dus nu is ze er toch een klein beetje bij.

Meneer T is er echt áltijd bij.

Ik kleed mij nog even om.

En dan gaan we op avontuur!

We zoeken het onweer.
Zit het in deze wolk?

Nou, wij hebben het noodweer niet gevonden.
Wel een heel lelijke flat.

Na wat te hebben gegeten, gaan we weer naar huis.

Ik heb namelijk alweer migraine.
Derde keer deze week.

Snel mijn tent in.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten