dinsdag 30 juni 2015

28 juni 2015

Goedemorgen.
Vandaag gaan we weer naar het buitenland, Den-Helder om precies te zijn.
Naar de ouders van Zaagmans.

Gelukkig staat de zon vandaag ook weer aan.

Eerst Meneer T even leeg laten lopen, voor we op viste gaan.

Uhh, het is hier 19 graden en ik ben gekleed op 26 graden.
Gelukkig heb ik geleerd van afgelopen vrijdag en heb ik mijn vest en sjaal mee.

De ouders van Zaagmans hebben een heel grote hond en aangezien we er nog niet helemaal zeker van zijn dat Meneer T de strijd gaat winnen, brengt hij de middag door bij mij op schoot.
Deze rolverdeling leek ons wel het beste, want om nu de grote hond bij de de ouders van Zaagmans op schoot te zetten, is ook weer zo wat.

Er is heerlijk Surinaams voor ons gekookt.
Als u er echt op staat zal ik het recept voor u vragen en plaatsen.
Het was heerlijk!

Net zoals de aardbeien met mascarpone, maar daar heeft u het recept al van.

Meneer T gedraagt zich keurig onder de tafel.

Zei ik keurig en onder de tafel?
Hij krijgt het ook bij iedereen voor elkaar.

Tijd om weer naar huis te gaan na een heel gezellige middag en heerlijk eten.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten