maandag 29 juni 2015

27 juni 2015

Goedemorgen.
Wij gaan vandaag weer eens naar het buitenland.
Naar broer G, schoonzus D, B1&B2.

Maar eerst moeten er cadeautjes worden gescoord.

Ha! Dit is tof. Lego scheppen.
Ik ben bang dat deze blokjes voorlopig alleen nog maar in de maagjes van B1 & B2 zullen verdwijnen.

Dit lijkt mij veiliger speelgoed.

Man man, wat een lange reis.

Maar daar zijn we dan.
B2 is als eerste wakker dus hij mag de cadeautjes uitpakken.
Hij is er blij mee hoor.

Voor dat hij met alles gaat spelen, klapt hij eerst nog even een flinke fles naar binnen.
Dat stoere heeft hij van zijn vader, dat ziet u zo.

Leuk je weer te zien B2.
B2?

Ach hij mist natuurlijk B1.
B1; gast, er hangt een druppel aan je lip.

B2; huh? Waar dan? Ik zie nergens bij jou een druppel hoor.

B1; nee man! Niet bij mij. Lekken is voor baby's.

B2; baby's? Ik zal je eens laten zien wat deze baby kan!

Kan iemand B1 komen halen?
Hij heeft weer eens in zijn broek gepoept!

Terwijl B1 een poetsbeurt krijgt, steekt broer G zijn nieuwe BBQ in de fik.
Dat doet hij heel professioneel.

Even een dutje doen nu er rust is, denkt B2.
Maar Meneer T wil zo graag spelen.

Ahhh, toe? gewoon een keer de bal overgooien?
Nope, B2 geniet van zijn rust en slaapt lekker door.

De rest van de avond krijgen we heerlijke stukjes vlees van broer G en poept B2 mijn broek vol, maar dat moet u niet negatief zien, hij voelt zich juist erg op zijn gemak bij zijn tante.
Verder krijgen we een heerlijk ijsje omdat schoonzus D zich schuldig voelde omdat ze het toetje was vergeten.
Ook dat moet u niet negatief zien. Ook schoonzus D voelt zich zo op haar gemak met ons dat het allang niet meer als visite voelt.

Nou luitjes, jammer van de wazige foto, maar het was er niet minder gezellig om.
Tot snel!

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten