donderdag 28 mei 2015

26 mei 2015

Goedemorgen.


Ik ontbijt met yoghurt en muesli

Tijd om naar mijn eerste afspraak te gaan.

Fysio.

En weer op de fiets naar huis.

Om meteen weer door naar mijn volgende afspraak te gaan.
Goed gepland al zeg ik het zelf.

En weer naar huis.
U heeft natuurlijk helemaal niets aan deze info.

Eenmaal thuis bouw ik meteen een maaltijd.

En ik bouw ook nog een courgettesalade.

Wat doe je Zaagmans?

Snap jij het?

Ik kijk naar, Van de straat.
Wat een heftige aflevering en helaas, wat een herkenning.

Wandelschoenen aan...

En wandelen.

Van mij mag de zon nog wel even aanblijven.

Gelukkig.

Kijk het hier eens prachtig zijn.

Achter dit bord zit dus een stiltegebied, het lukt mij alleen niet om erop te komen.
Zo flauw.

Terug naar huis.

En dat mag best, ik liep vandaag weer 10.000 stappen.

Behang zit er mooi op hè.
Nu gaan we verder met de trap.
Nou ja, nu, een andere keer.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

2 opmerkingen: