dinsdag 26 mei 2015

24 mei 2015

Goedemorgen.
Vanuit de badkamer.
Zaagmans is vandaag naar de boot en ik blijf thuis.
Het belooft heerlijk weer te worden vandaag, dus kom maar op.

Ha!
Ik wilde dit nog even met u delen.
Om er voor te zorgen dat ik mijn hoofd recht houd als ik naar een beeldscherm kijk, heb ik het bordenrekje van IKEA onder het beeldscherm gezet.
Heel handig.

Ach! Zaagmans is zijn lunch vergeten.

Kleding gevonden...

Bed opgemaakt...

Tijd om naar buiten te gaan.
Ik baal nog steeds van de bende en de inkijk in de tuin.
Wanneer we aan de tuin toe gaan komen?
Waarschijnlijk als Pinksteren en Pasen op één dag vallen.
En zoals u weet is het vandaag alleen Pinksteren.

Iets gezelliger.

Meneer  T ligt al op zijn troon.

Oh nee, toch mijn plek op de bank.

Lekker ontbijten buiten, hoe heerlijk is dat?

Ik vind het nu al een fijne dag.

Toch Meneer T?
Och, hij slaapt alweer.

Voor het eerst dat ik achter mijn laptop zit in de tuinkamer.
Heerlijk om zo de tuin in te kunnen kijken.

De kanarie van Dochter, Piet, mag vandaag ook naar buiten, met een zwembad.

Phoe, Meneer T trekt de warmte erg slecht vandaag.

Kijk, uit het glazen dak komt ook een wit doek.
Als de zijkanten dicht gemaakt zijn zou je hier de zomer zelfs kunnen slapen.

Dat zie ik wel zitten.

Tijd om de kussens naar binnen te halen.

En de rest van de avond zoek ik Marktplaats af naar kasten en stoelen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten