maandag 25 mei 2015

23 mei 2015

Goedemorgen.
Na de rust van gisteren is het toch echt weer tijd om rustig in beweging te gaan komen.

Ik begin met de was.

En strijk wat.

Ik verschoon de kanarie van Dochter.

Maak het bed op.

En stofzuig wat.
Eigenlijk is dit niet heel erg rustig op gang komen...
Ik ben kwaad en heb geen idee waar ik met mijn woede heen moet.
Het liefst ga ik een potje zitten janken, maar ben bang dat ik dan misschien niet meer kan stoppen.

Nou ja, mijn huis knapt er in ieder geval wel weer van op.

Een kleine hap.

En ik ruim hier op.

Een soort van.

Ik ben nog steeds mijn energie niet kwijt, dus ik ruim de cd's en dvd's van Zaagmans op in het kastje.

Een rondje stofzuigen dan maar?

Het helpt niet, ik ga een stuk wandelen.

Hallo leuke koeien.

 Ok, wandelen in een flink tempo helpt.
Van flink kwaad ga ik naar leefbaar kwaad.

Naar huis dan maar weer?

Dat mag best na 50 minuten.

Ben ik nu alweer kwaad?
Nee, we zijn onderweg naar GMT en Ome G.

Hier drinken we fijne kopjes thee en kletsen we bij over van alles en nog wat.

Op de nieuwe bank natuurlijk en die ruikt lekker!
Nog helemaal nieuw en naar leer.

Tijd om naar huis te gaan en te gaan slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten