maandag 18 mei 2015

17 mei 2015

Goedemorgen.
Och ik ben zo blij dat ik vanavond weer in mijn eigen bed lig.

Ok, dit is de eerste foto van ons ontbijt.
De afgelopen dagen zaten wij met onbekende mensen heel dicht op elkaar aan één kleine tafel.
Erg ongemakkelijk.

Nog iets ongemakkelijks... Elke dag komt deze pot met schimmel weer terug.

Nou, geniet ervan hè Zaagmans.

Dit kastje vind ik dan wel weer leuk.
Ik zou hem zo voor mijn zus mee willen nemen.

Wil je al naar huis?

Nou laten we dan maar gaan.

Dáág bijzondere kamer.

Bedankt voor het logeren.

En nu rap kijken of er nog iets te doen is vandaag.

Dáág kerncentrale.

Waar zijn we nu dan?
Moment...

Even mijn zonnebril op doen.

Komen we zomaar een rommelmarkt tegen.
Zaagmans koopt dezelfde spiegel als die we gisteren kochten.
Voor we het weten komen we ook in het tv-programma; Mijn leven in puin.

Citroentaart halen bij bakker Paul?
Oeh, in dit geval zeg je geen bakker.

Ik lust ze allemaal wel.

Echt!

Maar we nemen alleen citroentaartjes en broodjes mee.
U hoort mij niet klagen hoor.

We gaan weer verder.

Waarheen?

Geen idee, we stoppen gewoon daar waar het leuk lijkt.
Bij dit kasteel bijvoorbeeld.

Wij hebben het in ieder geval naar ons zin.

Beetje foto's maken.

Meneer T is echt overal waar ik ook ben.

Beetje lunchen op straat.

En nog meer mooie dingen zien.

Zou je hier ook mogen logeren?

Dit kasteel is eigenlijk van Chanel, ziet u dat?

Ook hier is het volop lente.

Laten we maar weer een stukje verder rijden.

Kleine tussenstop.

Bij de supermarkt.

Windmolens spotten.

En een bloedlink pad op.

Wat is hier?

Oh gelukkig, voor dit beest staat wel schrikdraad.
Hoi stier.
Stier?
Met zes poten?

Nee, een koe.

Pas nou op Zaagmans.

Hier, daar heb je het al, ze lust best een hapje Zaagmans.

Ik deed niks!
Ik maak alleen de foto's.

Nou dames, het was echt heel gezellig, maar we gaan weer.

Ja, steek je tong maar uit.

Tot de volgende keer!

Is iedereen onderweg naar huis of zo?

Wij maken in Maastricht een tussenstop voor een frietje.

Jezus wil graag twee friet.

En we zijn alweer thuis.
Met twee spiegels...

Hallo goed georganiseerde bank met kussens.

We eten nog een heerlijk citroentaartje...

En dan zit het er alweer op.
Tijd om te gaan slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie het leuk hebben gehad, soms moet je gewoon eerst even goed voor jezelf zorgen voordat je weer voor een ander kunt zorgen. Ik geniet erg van je plogjes. Gr. Julia

    BeantwoordenVerwijderen