zondag 17 mei 2015

16 mei 2015

Goedemorgen.
Ik ben totaal niet lekker wakker geworden.
De bedden zijn hier keihard, dus Zaagmans en ik lagen voor de tweede nacht wakker.
Vlak voor de wekker ging voelde ik iets tussen mijn schouderbladen.
Weer iets met m'n wervel.
Snel onder een warme douche gaan staan dus.
Maar helaas, ik had net mijn haar in de shampoo en toen was er geen warm water meer.
Dus daar stond ik in de kou en met mijn haren in de shampoo.
Zaagmans wilde mij helpen met mijn haren uit te spoelen ,dus toen ik eindelijk gebukt stond, gooide hij per ongeluk niet alleen water over mijn hoofd maar ook over mijn lijf.

Opeens zijn dit soort kleine dingen heel erg groot als je niet lekker in je vel zit.

Ik zoek mijn wimpers op in de enige spiegel die we hebben om er wat mascara op te smeren.

Daar gaan we dan.

Beetje kringloopstrompelen.

Kijk eens wat voor een prachtige spiegel we hebben gekocht!

En weer door.

Even langs DM. Zijn er nog leuke nagellakjes?

Dit lijkt ons wel een leuk plekje om te gaan wandelen.

Prachtig uitzicht weer.

Zonnetje staat ook nog aan.

Wandelen tussen de koolzaadbloemen.

Nog even vastleggen.

En we lopen weer een stukje verder...Totdat...

Ik een hond zie.
Meneer T loopt nog ergens los rond, dus ik roep hem bij mij.
Als ik mijn hoofd omhoog doe om de andere hond in de gaten te houden zie ik dat deze hond een vos is en mijn kant op loopt.

Een wát?
Een vos?

Snel pak ik Meneer T op en roep naar Zaagmans dat we naar de auto moeten.
Hij komt niet meer bij!
Je loopt toch niet weg voor een vos?!

Niet weglopen zei je?

Ik kan zelfs vliegen als ik een vos zie.
En mijn rugpijn ben ik spontaan vergeten!

Als ik Zagamans dan eindelijk overtuigd hebben dat we moeten gaan, rijden we als een malle weg.
Nou ja, als een malle, ook daar moet ik Zaagman van overtuigen, want hij was het liefst op zoek naar vos nummer twee gegaan.

Wijntje dan maar?

Nog meer gevaar.

Nadat we alle druiven langs de moezel hebben bekeken, is het tijd om weer te gaan.

Tijd voor koffie.

En weer door naar huis.

Waar we de rest van onze kringloopschatten bewonderen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

6 opmerkingen:

  1. Wahahahaha....kijk 'r rennen....lol!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha! Moet erg lachen om je vlucht voor de vos. Ik was ook blijven staan, misschien wel naar toe gelopen. Lijkt me geweldig! Maar het was hoe dan ook niet jouw dag! Slechte start onder de douche èn bijna verslonden worden door een vos. Ik maak maar een grapje. Ben blij dat jullie even lekker erop uit zijn gegaan. Vooral blijven doen! Belangrijk. Wij beginnen aan de laatste week. Zitten nu nog in Frankrijk aan het strand. Spreek je gauw!! Gr. Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jullie zijn allemaal veel meer held dan ik ;)
      Geniet nog van je heerlijke week Frankrijk! Hopelijk met nog heel veel zon. Spreek je snel!

      Verwijderen