zaterdag 16 mei 2015

15 mei 2015

Goedemorgen.
Wakker worden Meneer T.

We gaan vandaag weer op avontuur.

Eerst nog een douche.

En mascara op zien te doen met dit onmogelijk kleine spiegeltje.

Ach wat maakt het uit, we zitten alweer in de auto.

Tijd om te vertrekken.
Dáág kerncentrale, tot vanavond.

Kijk, hier hebben we ook nog een Hôtel de Ville.

We gaan eerst nog even wandelen met Meneer T.

Langs de Moezel.

Meneer T kan hier altijd zo lekker los lopen.

Kom Zaagmans, het is koud.

Ha!
Eindelijk komen we de cactus-auto tegen.
Zaagmans en ik willen al heel lang weten hoe de zijkant nu voelt.

En? En? En?

Gewoon als hard plastic.

Even een paar boodschappen halen.

En dan snel weer verder.

Waar naartoe eigenlijk?

Naar de outlet!

Meneer T weer in zijn mandje op het karretje.

Kan je het een beetje zien?

De eerste aankoop is alweer binnen.

Ondertussen gaat het bellen met de gemeente voor Dochter ook nog steeds door.

Zaagmans wil eigenlijk niet naast mij lopen.
Hij vindt eigenlijk dat je mij nu kan vergelijken met een vrijgezelle kattenvrouw met 34 katten in huis.
Zal best, maar ik til er niet zo zwaar aan vandaag.

Terwijl ik los ga in alle kledingwinkels koopt Zaagmans een kruimeldief.
Kijk hem eens shinen.

Dan mag je nu een ijsje.

Een heel gelukkige Zaagmans.

We gaan weer verder.

Beetje kringloopwinkels in en uit lopen.

OMG!
Kijk dit prachtige bed!

En deze!
Och, wat wil ik deze twee bedden graag meenemen naar huis.

Deze kast willen we eigenlijk ook wel.
Volgens mij wonen we in een verkeerd huis, of zijn we in de verkeerde tijd geboren.

Zonder bedden en kast gaan we weer verder.

Naar Metz.

Blijft prachtig hier.

VMB op het terras.

Ik sla nog wat crème in.

En we lopen nog wat door de stad.
Fijne VMB allemaal.

Hoi!

We gaan weer verder.
Waar naartoe?

Kan mij het schelen.
De zon schijnt, we hebben alle tijd en ik heb mijn hippe zonnebril weer op.

Zeg, wat ruik ik hier op de achterbank?

Nou?

Dat is eten Meneer T.

Groene curry.

Met gelukskoekjes.

Heel goed!

Ook prima.

Dan is het nu tijd om te gaan wandelen met deze hier.
Heb je er wel zin in?

Wat ben je toch een knapperd.

Het is hier prachtig.

Alleen Meneer T moet wel oppassen voor Meneer de Uil.

Wandelen maar.

Prachtig hier.

Pas op!
Er steekt een slak over.

Wat een uitzicht.

Uitzicht op de kerncentrale!

Zaagmans mag er nog even van bijkomen...

En dan is het alweer tijd om naar huis te gaan.

Zaagmans is eindelijk aan het boek van Martine begonnen.

Maar of dit een heel goed teken is?

Ik heb eindelijk weer eens meer dan 10.000 stappen gezet.
Lekker slapen dus.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

2 opmerkingen:

  1. Ziet eruit als een lekkere vakantie! Beetje scharrelen, beetje wandelen, heerlijk. Geniet ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen