woensdag 13 mei 2015

12 mei 2015

Goedemorgen.
Gelukkig was de migraine snel weer weg.
Nu kan ik fijn mijn nieuwe Dyanne broek aan.
Zit heel erg lekker.

Tijd voor een ontbijt.

Kijk eens Pim, ze groeien nu al!

Tijd om naar fysio te gaan.

Klaar!
Ik ben weer helemaal los.

Ik moet hier ook nog even langs.

Bloedprikken.
Ook zo'n ding waar ik spontaan van om kan vallen.

Maar ik sta nog, dus ik ren even snel IKEA in om een nieuw kussen te kopen.

Oh nee! Ze hebben allemaal nieuwe kussens en mijn oude zit er niet meer tussen.
IKEA, wat doe je mij aan?
Ook vertellen ze er niet meer bij of dit nu een kussen is voor buikslapers, zijslapers of rugslapers.

Maar goed, na in alle kussen te knijpen, duwen en trekken, ben ik er wel uit.
Snel naar de kassa.

En weer naar huis.

Waar Zaagmans een maaltijd aan het bouwen is.

Lekker hoor!

Ik kijk nog wat op RTL-gemist en ga dan lekker slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten