woensdag 1 april 2015

31 maart 2015

 Goedemorgen.
Ik pak mijn oude groene gewoonte maar weer eens op.

Aangekleed, zoals bijna elke dag.

Ik maak een plog.

En ga hier wat schuiven.

Ik ben tevreden.

Ik dacht, ik doe eens gek, ik ga gewoon eens op dinsdag wassen.

Tijd om een maaltijd te bouwen.

Samen met Dochter vandaag.
Hoe leuk?!

Zaagmans zit vandaag liever alleen.

We maken een salade.

En hamburgers.

En dit is het dan geworden.
Dochter vindt het zo geweldig, dat ze er spontaan van omvalt.

We hebben sinds kort een camera bij de voordeur.

En en?
Komt er al iemand aan?

Vanavond is Wendy er.
We zijn even aan het kijken hoe we de yogalessen in kunnen vullen voor de toekomst.
Dochter heeft er niet zoveel zin in.
Wij "grote" mensen zijn ervan overtuigd dat ze er nog wel wat uit kan halen.
Kijk, dit is pas maatwerk.
In plaats van gillend weg te rennen, helpt Wendy dus mee in het bedenken van hoe dan wel.

Nog een kleine verrassing voor de pasen...

Een stuiterEI!
Dat gaat leuk worden morgen.

Net voor ik mijn bed in stap lees ik dit verontrustende bericht.
Gelukkig hoef ik niet op 1 april voor te komen, anders zou ik dit bericht echt nooit hebben geloofd.

Nou, dan blaas ik dit verhaaltje maar eens uit en zeg...
Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten