woensdag 29 april 2015

28 april 2015

Goedemorgen.


 Ik begin met het opruimen van de tuinkamer.

Ik ben tevreden.

Ik stofzuig nog wat.

En gooi er nog een paar mails uit.

Ik ga mijn computer vandaag leeghalen.

En mijn laptop ook.
Beide moeten even omgezet worden naar Windows 10.

Kopje thee met opbeurende tekst.

Ook al woont Dochter op dit moment niet bij ons, het regelen gaat gewoon door.
Hier voer ik een gesprek over passende hulpverlening en mijn verbazing over het feit dat het gewoon niet blijkt te bestaan.
Waarom niet aanpassen dan?

Ik bouw wel een maaltijd, daar ben ik net iets beter in.

Nou ja, dat zou je vandaag niet zeggen.

Dochter wil graag meer van haar spullen hebben.

Dat gaat Zaagmans vanavond bij haar brengen.
We weten beiden niet zo goed wat we hier nu mee aan moeten.
Uit huis gaan zou iets leuks moeten zijn, iets waar je allemaal op een gegeven moment aan toe bent.

Gaat hij echt haar spullen brengen?

Hmpf...

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

2 opmerkingen: