zondag 26 april 2015

25 april 2015

Goedemorgen.
Ik trek mijn tuinpak maar weer eens aan.

Wat gaan we doen?

Geloof het of niet, we gaan naar Groningen.
Om een deur op te halen.
Ach ja, het is toch niet heel gezellig weer en ik ben ook niet in een heel gezellige bui.

We maken eerst even een tussenstop op de markt.

Hier lopen we vandaag aan voorbij.

Maar bij de groenteboer slaan we weer groot in.

Zijn we er al?

Ja!
Herkent u het nog van de vorige keer?
Waarom zijn deze deuren niet gewoon in onze eigen buurt te krijgen?
Zoals Zaagmans zelf al zei, we hebben vandaag een zesdeurs auto.
Heel hip.

Als we dan toch heel Nederland aan het bekijken zijn, kunnen we hier ook wel even stoppen.
Bataviastad.

Op zoek naar koopjes.

Gevonden!

Hoe tof zijn deze?

En weer naar huis.

Maar eerst nog een kleine boodschap die ik bijna was vergeten.
Meneer T is vandaag jarig.
Zes jaar is hij geworden.
Maar daar hoort natuurlijk wel een tartaartje bij.

Die hebben ze hier gelukkig nog.

Snel naar huis.

Zeg!
Wat zit er in die tas?
Of wie?

Wat een chagrijn!

Hopelijk knapt hij een beetje op van dit gezellige groepje.

Eindelijk is het zo ver.
We vieren de verjaardag van Meneer T!

Ja jij ja!

Kan mij het schelen, geef mij gewoon het vlees.

Nom nom.

Waarom een vork?

Ohh, is dat hele stuk voor mij alleen?

We vergeten helemaal het kaarsje uit te blazen, Meneer T.
Gelukkige verjaardag!

Ach, omdat Meneer T jarig is, eten wij ook maar een paar fijne hapjes.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking:

  1. Je schoenen zijn super! Die meneer word vanzelf weer blij en Mr T van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een dikke knuffel van mij, je kaartje komt als ik weer thuis ben xxx

    BeantwoordenVerwijderen