donderdag 23 april 2015

22 april 2015

Goedemorgen.
Mijn nieuwe tuinbroek zit echt heel fijn.

Ik ontbijt met yoghurt en heel veel liefde.

Daarna maak ik een citroencake.
Het recept vindt u hier.

En daar is mijn zus!

We gaan vandaag klussen in haar huis, alleen komen we er iets te laat achter dat ze eigenlijk nog een afspraak heeft.
Zó mijn zus!

Goed..ik wacht dus even hier, samen met Meneer T, die alvast op de kattentroon is gekropen.

Hier hebben we Joep.
Kan nooit stil zitten.
Dus eigenlijk ziet Joep er in het echt net zo uit als op deze foto.

Maar heel soms ook zo.
Dan moet je het alleen wel over iets van eten hebben.

Verder zie je helemaal niet dat Joep iets met eten heeft.

Ah, de twee gaan weer bewegen, de rust is voorbij.
Iemand die eigenlijk zelden beweegt is Merlijn.
De baas van het huis.

Hoi Merlijn, gaat het goed?

De koning van de keuken en de baas van alle etensbakjes in huis.
Meneer T vraagt hier aan mij of ik Merlijn even weg wil halen.

Merlijn is niet onder de indruk.

Hop!
Hier zijn we bij het nieuwe/oude huis van mijn zus.
Klaar om te klussen.

Wie hebben we daar?
Zaagmans!
Ok, ik geef toe, het schoot niet echt op met klussen.
Nu Zaagmans erbij is wel, hij is namelijk nogal streng.
Hier laat hij zien hoe je een wasmachine aansluit.
Een paar seconden daarna kwamen we erachter dat de kraan stuk was.

Dit gaat de kamer van Nicht worden.
Aan de slag!

Ik kan het niet laten, als ik maar half iets zie waarmee ik de kamer een beetje in kan richten, dan doe ik dat.

Meneer T?
Je bent toch niet...

Oh gelukkig.
Je zit weer als een baas op het enige net opgeruimde plekje in huis.

Zaagmans gaat de gordijnen ophangen.

En ik richt de kamer nog even verder in.
Gelukt!

De kamer van Neef O kan ook wel een handje of vier gebruiken.

Aan de slag dan maar.
Hier ga ik zowel aan de voorkant als aan de achterkant op de foto.
Zo ziet u maar, een plogleven gaat heus niet vanzelf.

Hoppa!

En nog een keer hoppa!

We hebben wel wat te eten verdiend.

Zus en Zaagmans hangen nog twee planken op.

En dan is het alweer tijd om naar huis te gaan.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten