zaterdag 18 april 2015

17 april 2015

Goedemorgen.
Ik plog vandaag zelf weer want Meneer T vond dit toch wat zwaar.
Het gaat trouwens heel goed met hem.
Zijn olifant is er gisteren ergens onderweg weer uitgevallen.
Heel fijn.

Nog iets fijns.
Project deur is bijna af.

Niet heel goed te zien, maar de deur is dus mat en de lijst hoogglans wit.
Ach, u moet het maar eens in het echt bekijken.

Ik maak gemberthee.
Recept vind u hier

Post!

Och..Het lijkt wel een verdrietige Meneer T.
Ik schiet hier ook van vol.
Verdriet omdat Dochter niet bij ons is.
Maar ook omdat we zo gesteund worden door iedereen die meeleest.
Dankjewel lieve Erica.
Dankjewel voor je lieve kaart.

En ook in mijn mailbox...Dank jullie wel voor de lieve mails, goede raad en het meedenken.

Ik maak lunch.

Het huis is opgeruimd en het is bijna weekend.

Naast kastjes bouwen, kan Zaagmans ook zijn telefoon repareren.
Wat kan die man niet?

Knap hoor.

Ik houd mij wel bezig met het maken van het eten, ok?

Zeg...Zullen we eens naar buiten gaan?

Nee nog niet.
Eerst de dieren van Dochter voeren.
Spinazie voor de muis.

Spinazie voor Piet.

Spinazie voor Sully.

Neem het maar snel mee je hol in.
Geen dieren vergeten?
Mooi!

Dan kunnen we gaan.

Ik vind het nogal lastig om vanavond weg te gaan.
Aan de andere kant is het ook heel erg fijn om bij familie te kunnen zijn.

En wat voor een familie.


B1!
Wat groei je hard.

B2!
Prikt zijn baard zo erg?

Och mensen, we bakken er helemaal niks van.
En dan die zielige hoest!

Phoe, gelukkig, we kunnen het nog!

Kom B1, we gaan op de foto.
Een selfie heet dat.
Dat is hip.

Ja lachen maar.
Kijk die mooie wimpers nou.

En je tong uitsteken hoort er natuurlijk ook bij.
Talent!

Zaagmans en B2 nemen even de laatste ontwikkelingen door van Goede tijden Slechte tijden.

Wij lachen en kletsen nog even bij.

Tijd om te slapen B1.

Slaap lekker knappe vent!

Oh...het waren er twee natuurlijk.
B2, ga jij eens heeul rap je bed in.

Ohh zegt broer G, trek eens aan mijn hand, dan laat ik een wind.
Ok.

De lucht is niet te doen.
Tijd om te gaan.
Neej, beeld schoonzus D hier uit, niet nog een keer aan zijn hand trekken, die lucht gaat zo echt nooit het huis meer uit.

Op naar huis, op naar ons fijne bed.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten