donderdag 16 april 2015

15 april 2015

Goedemorgen.
De migraine is nog niet helemaal weg maar het lukt nog om in beweging te blijven, dus dat is denk ik dan het beste.

Ik maak het bed op.

En krijg de Migrana roller binnen.
Op aanraden van een ploglezeres heb ik deze gekocht.
Ben benieuwd.

Ik ga toch heel voorzichtig buiten zitten, beetje zon op mijn huid.

En ik kijk Toni&Tony.

Zaagmans neemt heel mooie bloemen mee naar huis <3

Mijn hoofd doet weer een beetje normaal, dus ik ga met deze gast in de tuin zitten.

Ik krab aan mijn broek, nee ik heb krabben op mijn broek.

Iemand is omgevallen.

Zaagmans haalt mij over om de deur uit te gaan.
Niet voor iets leuks...Nee, voor het ophalen van een schuurmachine.

Het lijkt wel een zomeravond.

We zijn in Amsterdam.
We zouden nu heel stoer gewoon de stad in kunnen gaan.

Maar kijk eens naar ons, we zouden er beter aan doen om eens een nachtje goed te gaan slapen.

Ok, dan gaan we wel weer.

Op naar ons bed.

Truste!

7 opmerkingen:

  1. Ik moet steeds aan jullie denken. .... Hopelijk kunnen jullie een beetje slapen en is je migraine morgen helemaal weg.
    Liefs, Marina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig is de migraine weg. De aanvallen zijn gelukkig korter door de medicatie nu

      Verwijderen
    2. Dat was mij ook opgevallen. Eindelijk iets positiefs in de migraine ellende :-)
      Nu die ellende rond je dochter nog...als daar nou toch een pil voor was hè!
      Heel veel succes en sterkte.

      Verwijderen
  2. Ik klik heel trouw op de plog van een jaar geleden, maar word en nu een beetje sip van. En als ik er al sip van word, hoe moet dat dan wel niet voor jullie zijn. Pffff... Ik hoop zo dat het allemaal weer goed komt. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Best een beetje sip hè..... En dat te bedenken dat dit al jaren zo gaat.
      Laten we hopen dat dit iets gaat doorbreken.
      Eerst haar thuis zien te krijgen.

      Verwijderen
    2. Het is heel erg sip. En eigenlijk wil ik een heleboel lelijke varianten schrijven, maar ik hou het maar netjes.
      Ik hoop heel hard met jullie mee. xxx

      Verwijderen
  3. O jeetje, zeg. Ik volg je plog al een hele tijd, maar was juist bezig om alles vanaf het begin bij te lezen omdat ik daar een aantal maanden gemist had. Nu ben ik weer bij met lezen en zie ik ineens het nieuws over je dochter! Ik zend alle zonnestralen en kracht jullie kant op! Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen