dinsdag 14 april 2015

13 april 2015

Goedemorgen.
Na een korte nacht ben ik alweer vroeg de deur uit.
De zon is aan en dat is een +.

En weer naar huis.
Terug mijn hol in.

Waar ik een paar glaasjes koffie drink.

Ik ga verder met mijn deur.

En tsja, wat doe je dan nog meer?
Poetsen.

Opruimen.

Maar ergens op de helft had ik er geen zin meer in.

De afwasmachine dan maar?

Ik ga een rondje lopen.

Door het stadje.
Ik zie allemaal helemaal niks.

Ik ga verder met de deur.
Een duidelijk project met een begin en een einde.

Als je hier kokend water over heen kiept is het ook gekookt.

Toch Zaagmans?

Zaagmans haalt mij over om naar IKEA te gaan.

Waar we dit tegenkomen.

Maar we komen voor nieuwe wielen voor onder de tv-kast.
Kunnen we nu dan rap naar huis?

Ja dat kan.

Thuis typ ik nog wat.

En kijk ik naar Zaagmans en zijn kastje.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

3 opmerkingen:

  1. Wat goed dat je toch een plog hebt geschreven,petje af hoor.Gedachten zijn krachten en ik denk dat veel mensen aan jullie moeten denken niet uit medelijden maar uit medeleven.Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Dora voor je reactie.
    Zoveel mogelijk door gaan helpt denk ik het beste.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh oh oh wat knap en stoer dat je doorgaat met de ploggen. Hup jij (en Zaagmans natuurlijk :) ) <3

    BeantwoordenVerwijderen