zaterdag 7 maart 2015

7 maart 2015

 Goedemorgen.
Terwijl heel Nederland buiten de eerste lentedag van 2015 viert, lig ik nog steeds in bed met migraine.
Hoera...
Zal ik u dan nog iets verklappen?
Wij hadden vrijdag, zaterdag, zondag vrij gepland omdat Dochter op de zorgboerderij is en wij dan alle vrijheid kunnen hebben.
Over iets meer dan anderhalve maand krijgen we een herkansing.

Ik krijg ontbijt op bed.
Eigenlijk, ik krijg op bed waar ik niet van hoef te spugen.

 Ik vul mijn tijd weer in met hier en daar een dutje en heel veel Uitzendinggemist.

Lekker wit.

Zaagmans brengt mij mijn favo ijskoffie.
Heerlijk die kou in mijn gezicht.
Daarnaast kijk ik heel veel Enzo Knol filmpjes, een mens moet wat.

Nou heel veel spannender dan dit gaat het niet worden.
Tijd om te slapen.

Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten