zaterdag 28 maart 2015

27 maart 2015

Goedemorgen
Weer een beetje normaal aangekleed.
Fijn.

Snel wat vitamine met de Versapers.

Bloedsinaasappels, lekker.

Daarna ga ik hier eens wat veranderen.

Oh en dit.

Beter zo.

De paastak is naar de eettafel verhuisd.

Helemaal goed...Ik mis alleen nog iets.

Echt, als u ooit iets wilt weten over kussentjes en hoe die het beste op de bank kunnen liggen, bel mij maar gewoon.
Ik ben zo goed met kussentjes.

Ik miste het kleed, nu is het helemaal goed.

Beetje stofzuigen.

Zonder...

En met.

Hoi Zaagmans met je leuke hoed.
Het weekend is begonnen.

Terwijl Zaagmans een paar lekkere hapjes haalt in het stadje, maak ik onze woonkamer nog gezelliger.

Zaagmans zaagt het brood.

Genieten hè!

Meneer T, wat heb je daar?
Een spinazie stokje.
Ook balen.

Begraaf het maar snel, dan kunnen we lekker gaan slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

4 opmerkingen:

  1. aan tafel zitten met een stapeltje nieuwe folders....dan is inderdaad het weekend begonnen!

    groetjes Jen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he ;) Die krijgen wij altijd op vrijdag, heel slim ;)

      Verwijderen
  2. Waar is dat gave schilderij dat boven de bank stond/hing gebleven??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maria staat even naast de wasmachine.
      Die is namelijk heel erg oud...Misschien gaat de machine zo wat langer mee?

      Ze komt wel weer terug in de woonkamer ;)

      Verwijderen