maandag 2 maart 2015

27 februari 2015

Goedemorgen.


Na een paar liter koffie leg ik het kleedje neer dat we afgelopen zaterdag in Lille kochten.

En?
Is het wat?

Meneer T loopt het even helemaal na.
Fijn.

Daarna stofzuig ik boven.

En rommel ik hier wat.

Kastjes zijn ook weer opgeruimd.

En hier ook.
Fijn.

Deze nog.

En dan is het weekend wat mij betreft.

Ik ga nog even een rondje lopen met Meneer T.

Heerlijk weer vandaag.

Is het al lente?

Genoeg gelopen?

Mooi, dan haal ik wat eten uit de vriezer en warm het op.

Zaagmans heeft de kip meegebracht.

Tijd om op pad te gaan.

Naar het tuincentrum.

Meneer T is ook mee.

Zaagmans!
Niet je vingers in het water steken stond er op het bordje!

We gaan snel weer verder.

We moeten nog een schuurmachine ophalen in Amsterdam.

En als we dan toch in de buurt zijn...
Nemen we meteen een pizza mee.

Wij wachten in de auto.

Nom nom, en nu snel naar huis.

Eet smakelijk en truste, dat kan best in één zin.

Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten