dinsdag 24 maart 2015

22 maart 2015

Goedemorgen.
We hebben lekker uitgeslapen en starten de zondag heel kalm.

Dat zeg ik.

Dochter heeft niet zoveel zin in kalm doen en gaat de heg snoeien.
Heel fijn kind!

Dan ga ik ook maar wat doen.
Ik kijk of ik nog wat voorjaarskleding kan vinden.

Tijd voor thee...

En het maken van een plog.

We eten gesmolten kaas.
Lekker!

En wandelen nog een stukje.

Tijd om in de auto te springen...

En GMT en Ome G een bezoekje te brengen.

Zaagmans doet alsof hij van de postcodeloterij is.

Kijk zo lief samen.

Als we naar huis gaan schreeuwt de auto ons iets toe.
Rustig aan zeg.

Bijna thuis, waar we lekker gaan slapen.
Het was een fijn weekend.
Op naar een fijne week.

Truste!

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten